Урбаністична кампанія у розпалі: вже є проєкти оновлених локацій

Урбаністична кампанія у розпалі: вже є проєкти оновлених локацій

ГО «Міські реформи» вже розробили проєкти оновленого міського простору.

Голосування завершено, тому бренд glo™ та ГО «Міські реформи» в рамках урбаністичної кампанії «Місто VS Урбазаври» перейшли до етапу трансформації локацій-переможців в Києві, Одесі та Харкові.

В основі кампанії лежать принципи тактичного урбанізму: невеликі локальні зміни дають поштовх глобальним трансформаціям як у місті, так і в країні. Цей напрямок — міжнародний популярний підхід до благоустрою міст.  Проєкти оновлених локацій демонструють, як тактичний урбанізм втілюватиметься в Україні.

Київ
Локація, що перемогла: набережна річки Либідь.


Концепт:
бетонна та недоглянута набережна річки Либідь стане комфортним маршрутом з яскравою навігацією та простором для відпочинку. Бетонні стіни стануть полотном для робіт українських художників, отже, кожен охочий зможе відвідати галерею під відкритим небом. Оновлена набережна стане потенційно новим спотом для проведення різних оупенейр фестивалів та івентів. На локації буде кінотеатр, бар та невеликий пляж.

     

Матеріали, що будуть використовуватися на локації: брус та дошки із дерева, сталь, гофровані ПВХ-труби, легкі тканини.
Колірна гама: чорний, жовтий, бірюзовий, рожевий.

   

Одеса

Локація, що перемогла: Грецька площа.



Концепт: бетонна та спекотна Грецька площа перетвориться на комфортний та сучасний спот у центрі міста. На локації з’являться      зелені зони з місцями для відпочинку та тіньові модулі, де можна сховатися від сонця. Через Грецьку площу проходить декілька пішохідних маршрутів в центрі Одеси, тепер вона стане зручним місцем, де можна зробити привал під час прогулянки.


Матеріали, що будуть використовуватися на локації:
натуральні тканини, мінімалістичне дерево, бетон.
Колірна гама: білий, коричневий, зелений.



Харків

Локація, що перемогла: зелені сходи на Театральному провулку.



Концепт: занедбані та здичавілі сходи перетворяться на яскравий сучасний маршрут, що об’єднує ключові культурні точки в місті. Артнавігація допоможе зорієнтуватися в тому, які об’єкти знаходяться поблизу. До трансформації долучаться українські художники, які створять яскраві графіті на сходах. Кожен охочий зможе насолодитися видом на новому оглядовому майданчику або ж перевести подих у зонах для відпочинку. Маршрутом проходитимуть  інтерактивні елементи — різнокольорові труби, за допомогою яких можна спілкуватися, знаходячись у різних точках локації.



Матеріали, що будуть використовуватися на локації: конструкція з фанери та брусу з металевим каркасом, сталеві труби, метал.
Колірна гама: жовтий. рожевий, фіолетовий, бірюзовий.

 


Стежте за новинами, щоб нічого не пропустити. 
Cookies

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Якщо ви продовжуєте перегляд веб-сайту без зміни налаштувань cookie, ми вважатимемо, що ви згодні отримувати всі файли cookies на веб-сайті. Налаштування cookie можна змінити у Вашому браузері. Детальніше в розділі Використання cookie-файлів..